Promocja -20% do końca sierpnia na wszystkie książki i ebooki!

Twój przewodnik do wydania książki

Jeśli marzysz o wydaniu własnej książki, ale nie wiesz jak się do tego przygotować – jesteś w dobrym miejscu aby to zmienić!

Masz już napisaną książkę, ale przerasta Cię układanie tekstu, tworzenie tabel i grafik?

Nie wiesz jak dotrzeć z książką do szerokiego grona odbiorców i dostać się do księgarni?

Chcesz zarabiać na książce, ale nie znasz się na marketingu?

Jeśli TAK, to jesteś w dobrym miejscu!

Instrukcja wydania książki od A do Z

W książce omawiamy wszystkie etapy przygotowania i wydania książki: od pomysłu na tekst, przez redakcję i korektę, aż po druk i sprzedaż książki.

Treść oparta na 30 latach doświadczeń

Każda strona książki jest wynikiem ponad 30 lat doświadczeń w wydawaniu książek, co gwarantuje najwyższą jakość porad.

Prawdziwe historie bestsellerów

W książce podajemy konkretne przykłady i sposoby wydania książek, które z sukcesem sprzedały się w tysiącach egzemplarzy.

„Współwydanie” - pierwszy taki poradnik dla autorów!

Ta książka to kompleksowy podręcznik dla:

Debiutujących autorów, którzy dopiero zaczynają swoją literacką przygodę i szukają kompleksowego wsparcia na każdym etapie wydawniczym.

Piszących od lat, którzy mają już gotowe teksty, ale nie są pewni, jak przejść przez formalności związane z wydaniem książki.

Osób, które chcą wydać książkę na zlecenie i szukają wiedzy na temat współpracy z wydawnictwem oraz tego, jak zabezpieczyć swoje prawa autorskie i zarabiać na publikacji.

Przedsiębiorców, firm i instytucji, które chcą wydać książkę w celach promocyjnych lub edukacyjnych, współpracując z profesjonalnym wydawcą.

Autorów różnych gatunków – od literatury faktu, przez poradniki, powieści, romanse, kryminały, książki podróżnicze, dziecięce, po tomiki poezji i albumy.

Mamy dla Ciebie rozwiązanie w postaci poradnika, który pomoże Ci:

Zdecydować czy wydać książkę z wydawnictwem czy samodzielnie

Przygotować tekst w taki sposób, aby zachwycić swojego wydawcę

Wybrać odpowiedni format, rodzaju papieru oraz styl okładki, który przyciągnie uwagę czytelnika

Podjąć skuteczne działania marketingowe, by sprzedać swoją książkę

Uzgodnić korzystne dla siebie warunki wydania i nie dać się nabrać na naciągane umowy

Wybrać najlepszy sposób sprzedaży, którym dotrzesz do szerokiego grona czytelników

o książce

„Współwydanie książki” to:

  • kompendium wiedzy dla przyszłych autorów książek,
  • praktyczne narzędzie, które pomoże Ci na każdym etapie wydawania własnej książki,
  • niezbędne elementy do wydania poszczególnych gatunków książek (w tym literatura faktu, biografie, książki podróżnicze, dla dzieci, romanse, kryminały, poradniki, poezję, albumy, podręczniki i książki naukowe),
  • wyjaśnienie technicznych kwestii obróbki tekstu, przygotowania tabel, wykresów i ilustracji,
  • pomoc w wyborze formatu i oprawy,
  • pomysły na skuteczną promocję i sprzedaż książki,
  • schematy wydawania i sprzedaży książek wypracowane przez ponad 30 letnie doświadczenie w branży wydawniczej,
  • wzornik przykładowych papierów dla Twojej książki,
  • 34 przykłady okładek z ponad 15 różnych gatunków książek,
  • 169 pytań i odpowiedzi na temat wydania własnej książki,
  • 346 stron w formacie B5
  • voucher o wartości 600 zł na wydanie własnej książki!
    (Do jednokrotnego indywidualnego wykorzystania na wydanie pierwszej książki)

Oto co z książki wynieśli inni:

★★★★★

„Współwydanie książki” jest wydane profesjonalnie, starannie, wprowadzając czytelnika tak w niuanse jak i szerokie spectrum pełnego procesu wydania książki – od A do Z. Wskazuje nie tylko możliwości ale i ukierunkowuje na działania, jakie autor musi podjąć w celu jej wydania. Po lekturze, o wiele łatwiej podjąć decyzję wydania własnych tekstów oraz świadomości podjęcia odpowiednich kroków.

Arkadiusz

04.09.2024

Dlaczego warto sięgnąć po „Współwydanie?”

Wydanie krok po kroku

Szczegółowo opisane elementy, które dzielą Cię od pierwszego pomysłu na książkę, po gotowy egzemplarz na półce w księgarni.

Praktyczne wskazówki do poszczególnych gatunków książek

Od literatury faktu, przez poradniki, powieści, romanse, kryminały, książki podróżnicze i dziecięce, po tomiki poezji i albumy.

Porady dotyczące współpracy z wydawnictwem

W tym umowy, honoraria, promocja książki i sprzedaż.

Wsparcie w zakresie promocji i sprzedaży

Dowiesz się jak wykorzystać media społecznościowe i spotkania autorskie oraz czy autor musi mieć własną stronę internetową.

Pomoc w przygotowaniu materiałów dodatkowych

Otrzymasz instrukcję jak przygotować ilustracje, mapy i tabele do swojej książki.

Wzornik papieru

9 przykładów papieru o różnej grubości i wykończeniu. Zobacz i zdecyduj jak wnętrze Twojej książki będzie wyglądać na żywo.

CO znajdziesz w książce?

Najważniejsze informacje dla autorów

W poradniku szczegółowo odpowiadamy na ważne pytania dotyczące procesu wydawniczego, spraw finansowych oraz działań promocyjnych. Oto kilka przykładów tematów, które poruszamy na kartach książki.

Jakie prawa autorskie przysługują autorowi?

Autor zachowuje prawa autorskie do swojej książki, chyba że umowa wydawnicza stanowi inaczej. Warto dokładnie przeczytać umowę i skonsultować się z prawnikiem, aby zrozumieć, jakie prawa są przekazywane wydawnictwu, a jakie pozostają przy autorze. W książce wyjaśniamy to w kilku miejscach, szczególnie przy omawianiu umów autorskich.

Jakie są koszty wydania książki?

Koszty wydania książki mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak nakład, format, liczba stron, rodzaj oprawy oraz dodatkowe usługi, takie jak redakcja, korekta, projekt okładki i marketing. W poradniku podajemy przykładowe wyliczenia.

Jak długo trwa proces wydawniczy?

Proces wydawniczy może trwać od kilku miesięcy do nawet roku, w zależności od skomplikowania projektu i dostępności zasobów. Etapy obejmują redakcję, korektę, projektowanie, drukowanie i dystrybucję. W książce przedstawiamy jak wygląda harmonogram pracy z wydawnictwem.

Jakie są korzyści z wydania serii książek?

Wydanie serii książek może przynieść wiele korzyści, takich jak budowanie lojalności czytelników, większa rozpoznawalność autora i możliwość długoterminowej promocji. Seria książek może również zwiększyć sprzedaż, ponieważ czytelnicy, którzy polubią pierwszą książkę, będą chcieli sięgnąć po kolejne tytuły. W naszym poradniku znajdziesz przykłady takich publikacji oraz wyniki finansowe sprzedaży serii książek.

Jakie są opcje dystrybucji książki?

Książki mogą być dystrybuowane przez tradycyjne księgarnie, sklepy internetowe, a także bezpośrednio przez autora. Warto rozważyć różne kanały dystrybucji, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Współpraca z dystrybutorami może również pomóc w zwiększeniu dostępności książki. W poradniku znajdziesz też wyjaśnienia kwestii księgowych rozliczeń wszelkich sposobów sprzedaży.

Czy warto organizować spotkania autorskie?

Spotkania autorskie są doskonałą okazją do bezpośredniego kontaktu z czytelnikami, promocji książki i budowania relacji. Mogą odbywać się w księgarniach, bibliotekach, na festiwalach literackich, a także online. Warto zainwestować czas w organizację takich wydarzeń, aby zwiększyć zainteresowanie książką. Poradnik przedstawia również wiele innych metod promocji książki.

Jak promować książkę w mediach społecznościowych?

Promocja książki w mediach społecznościowych obejmuje tworzenie angażujących treści, takich jak posty, zdjęcia, filmy, oraz organizowanie konkursów i promocji. Warto również nawiązać współpracę z blogerami i influencerami, którzy mogą pomóc w dotarciu do szerszej publiczności. W poradniku opisujemy na co zwrócić uwagę przy takiej współpracy.

Czy warto zainwestować w reklamy online?

Reklamy online mogą być skutecznym narzędziem promocji książki, zwłaszcza jeśli są dobrze targetowane. Platformy takie jak Facebook, Google Ads czy Instagram oferują różne opcje reklamowe, które mogą pomóc w zwiększeniu zasięgu i sprzedaży. Warto jednak dobrze zaplanować budżet i strategię reklamową. W książce podajemy zestawienie grona odbiorców na profilach społecznościowych wydawnictw.

Spis treści

Odpowiedzi na 169 najważniejszych pytań dla autorów wydających książkę razem z wydawnictwem.

Pomysł na książkę

Wskazówki dla początkujących autorów dotyczące pomysłu na książkę oraz historii powstania i wydania różnych publikacji.

1.1. Dlaczego ludzie piszą książki?
1.2. Skąd się biorą pomysły na książkę?
1.3. Dlaczego warto wydać własną książkę?
1.4. Na co zwrócić uwagę, wydając poszczególne rodzaje publikacji?
1.4.1. Co musisz wiedzieć, aby wydać literaturę faktu, np. biografię lub reportaż?
1.4.2. Co musisz wiedzieć, aby wydać książkę podróżniczą?
1.4.3. Co musisz wiedzieć, aby wydać książkę dla dzieci?
1.4.4. Co musisz wiedzieć, aby wydać romans?
1.4.5. Co musisz wiedzieć, aby wydać kryminał?
1.4.6. Co musisz wiedzieć, aby wydać książkę science fiction lub fantasy?
1.4.7. Co musisz wiedzieć, aby wydać poradnik?
1.4.8. Co musisz wiedzieć, aby wydać podręcznik lub książkę naukową?
1.4.9. Co musisz wiedzieć, aby wydać tomik poezji?
1.4.10. Co musisz wiedzieć, aby wydać album?

Co to znaczy, że masz napisaną gotową książkę?

W tym rozdziale dowiesz się, co powinien przygotować autor, aby wydać książkę. Wyjaśniamy, które czynności warto wykonać jako twórca, a jakie pozostawić do zaproponowania i przygotowania wydawnictwu.

2.1. Pisać ręcznie czy na komputerze?
2.2. Jaka jest optymalna liczba stron?
2.3. Czy tytuł książki musi być ostateczny?
2.4. Co warto wiedzieć o kolejności rozdziałów?
2.5. Czy do książki potrzebne są ilustracje?
2.6. W jakiej formie przygotować dodatkowe materiały do tekstu?
2.7. Co powinieneś wiedzieć, zanim zdecydujesz się na wydanie książki w kolorze?
2.8. Czy robić spis treści?
2.9. Kto powinien przygotować indeksy i słowniki?
2.10. Jak przygotować tekst książki, zanim zostanie wysłany do wydawnictwa?
2.11. W jakiej formie dostarczyć tekst do wydawnictwa?
2.12. Jak wysyłać duże pliki?
2.13. W jaki sposób edytować tekst przesłany wcześniej do wydawnictwa?
2.14. Jaki format powinna mieć twoja książka?

Dodatkowe materiały do przygotowania przez autora

Sam tekst to nie wszystko, co powinien przygotować autor. Podajemy tu podstawowe wskazówki, które znacznie ułatwią, a czasami wręcz umożliwią, nie tylko późniejsze prace nad książką, ale również jej promocję, a tym samym wpłyną na sprzedaż.

3.1. Dlaczego warto przygotować coś więcej niż tylko tekst książki?
3.2. Dlaczego warto przygotować różne wersje tytułów?
3.3. Co się nieodłącznie wiąże z ilustracjami?
3.4. W jaki sposób formatować tabele?
3.5. W jaki sposób przygotowywać mapy i schematy?
3.6. Czy autor powinien dostarczyć projekt okładki?
3.7. Do czego może się przydać życiorys autora?
3.8. Co jest potrzebne na tył okładki?
3.9. Jak przygotować przypisy?
3.10. Jak przygotować bibliografię?
3.11. Jak przygotować indeksy?
3.12. Dlaczego warto napisać streszczenie?
3.13. Co jeszcze może się przydać do promocji książki?
3.14. Co przygotować na stronę internetową i media społecznościowe?
3.15. Jaki jest ostateczny termin na przygotowanie dodatkowych materiałów?
3.16. Czego autor nie musi przygotować samodzielnie?

Skorzystanie z usługi wydawniczej

Jeśli chcesz sfinansować wydanie swojej książki w wydawnictwie, z rozdziału tego dowiesz się, jakie role pełnią licencjodawca i wydawca, jakie są zasady współpracy, jak znaleźć odpowiedniego wydawcę oraz jak uzgodnić korzystne dla siebie warunki wydania.

4.1. W jakiej sytuacji warto zlecić wydanie książki?
4.2. Wydawnictwo jako partner dla firm i instytucji
4.3. Jakie wydawnictwa wydają na zlecenie?
4.4. Jak zlecić wydanie książki? Co przygotować, wysyłając zapytanie do wydawnictwa?
4.5. Umowa licencyjna – na co warto zwrócić uwagę?
4.6. Ile kosztuje wydanie książki?
4.7. Jak wybrać odpowiedni nakład?
4.8. Skąd się bierze cena okładkowa? W jaki sposób ją określić?
4.9. Od czego zależy wysokość honorarium autorskiego?
4.10. Kiedy honorarium autorskie jest rozliczane i wypłacane?
4.11. Jak długo trwa wydanie książki na zlecenie?
4.12. W jakich procesach wydawniczych uczestniczy autor, wydając na zlecenie? Jaka jest jego rola?
4.13. Czego autor może oczekiwać od wydawcy, wydając na zlecenie?
4.14. Jak na wydanie książki wpływają odpowiednie relacje?
4.15. Dlaczego ważna jest też promocja własna autora?
4.16. W jaki sposób autor może sprzedawać książkę wydaną na zlecenie?
4.17. Jak wydawnictwo pomaga sprzedawać książkę wydaną na zlecenie?
4.18. Ile mogę zarobić na wydaniu książki na zlecenie?

Obróbka tekstu

W tym rozdziale opisujemy poszczególne etapy pracy nad tekstem w przypadku profesjonalnego wydania książki. Wyjaśniamy, dlaczego potrzebna jest fachowa redakcja i korekta książki, a także pokazujemy, jaką rolę na tym etapie pełni redaktor, a jaką autor.

5.1. Jak wybrać redaktora?
5.2. Jaki jest najwygodniejszy format tekstu do obróbki przez redaktora?
5.3. Na czym polega pierwsza redakcja?
5.4. Jakie sugestie przygotowuje redaktor do tekstu?
5.5. Dlaczego warto zrobić próbkę redakcji?
5.6. Na czym polega korekta autorska po pierwszej redakcji?
5.7. W jaki sposób autor może przekazać wydawnictwu swoje poprawki?
5.8. Jakie jeszcze ostatnie poprawki redakcyjne mogą się pojawić?
5.9. Jak przygotować plik do łamania?
5.10. Dlaczego tak ważne jest sprawdzenie tekstu po łamaniu?
5.11. Jak sprawdzić, czy wszystkie poprawki zostały naniesione?
5.12. Czy autor może mieć jeszcze jakieś uwagi do złamanej książki?
5.13. Dlaczego warto zrobić jeszcze kolejną korektę?
5.14. Na czym polega ostateczne zatwierdzenie plików do druku przez autora?
5.15. Jak przygotować ostatecznie wnętrze książki do druku?

Dobór i obróbka materiału graficznego

Wyjaśnimy, na czym polega obróbka materiału graficznego. Dzięki temu rozdziałowi autor zdobędzie wiedzę, która pozwoli mu zarówno wyrazić zastrzeżenia wobec wykonawców, którzy nie stosują się do standardów edytorskich, jak i docenić pracę grafików.

6.1. Jakie parametry powinien mieć materiał graficzny do książki?
6.2. Kiedy warto skorzystać z usług ilustratora?
6.3. Czy każde własne zdjęcie można wykorzystać w książce?
6.4. Czy warto korzystać ze zdjęć stockowych?
6.5. Kiedy mamy prawa do publikacji ilustracji w książce?
6.6. Jak przetwarzać ilustracje rysowane ręcznie?
6.7. Jaką technikę ilustracji wybrać?
6.8. W jaki sposób wybierać zdjęcia do książki?
6.9. Co można zrobić ze zdjęciami, aby lepiej wyglądały?
6.10. Z jakich elementów powinny składać się mapy wykorzystywane w książkach?

Projekt okładki i oprawa

W tym rozdziale podajemy praktyczne wskazówki dla autorów dotyczące zarówno grafiki, tekstu, jak i współpracy z grafikiem przy tworzeniu okładki.

7.1. Jak powinna wyglądać dobrze wykonana okładka?
7.2. Kiedy stosuje się miękką, a kiedy twardą oprawę?
7.3. Kto powinien wykonać projekt okładki?
7.4. Jak wybrać ilustrację okładkową?
7.5. W jaki sposób projektuje się okładkę?
7.6. Jakie treści powinny znaleźć się na okładce?
7.7. Jakie treści zamieścić na tyle książki?
7.8. Jak napisać notkę biograficzną na tył książki?
7.9. Jakie zdjęcie umieścić przy notce biograficznej?
7.10. Jak napisać opis książki na jej tył?
7.11. Co umieścić na grzbiecie książki?
7.12. Co dają skrzydełka na okładce?
7.13. Jak można wykorzystać wnętrze okładki?
7.14. W jaki sposób wyróżnić okładkę swojej książki?
7.15. Dlaczego warto śledzić trendy dotyczące okładek?

Układ książki

W tym rozdziale opisujemy i objaśniamy podstawowe czynności wykonywane przez łamacza przy składzie książki. Zwracamy uwagę na korzyści uwzględniania pewnych wypracowanych przez lata standardów w tym zakresie – ich znajomość może pomóc autorowi w lepszym przygotowaniu książki.

8.1. Czym różni się strona tytułowa od przedtytułowej? Układ i znaczenie pierwszych stron w książce
8.2. Strona redakcyjna – czemu służy i jak powinna wyglądać?
8.3. Jak prawidłowo posługiwać się podziałem książki na rozdziały?
8.4. W jaki sposób układać tekst na stronie
8.5. Dlaczego ważny jest wybór odpowiedniej czcionki
8.6. Jak układać ilustracje
8.7. Jak łamać tabele i wykresy
8.8. Jak ułatwić czytelnikowi odnalezienie się w książce
8.9. Gdzie umieszczać dedykacje i motta
8.10. Jak sformatować indeksy i spisy
8.11. Jakie są podstawowe zasady formatowania bibliografii
8.12. Jak sformatować spis treści

 

Format książki

W tym rozdziale pomagamy dopasować wielkość książki (format) w zależności od różnych czynników (tematyki, objętości, opłacalności, estetyki itp.).

9.1. Jak wybieramy format książki
9.2. Jakie są najpopularniejsze formaty książek
9.3. Czy tematyka i zawartość książki wpływa na wybór formatu
9.4. Jakie książki są najczęściej produkowane w formacie A5
9.5. Dlaczego istnieje tzw. francuski format A5
9.6. Kiedy najczęściej korzysta się z formatu B5
9.7. Jakie książki wydaje się w formacie A4
9.8. Jakie jeszcze inne formaty mamy do wyboru
9.9. Kiedy stosować poziomą orientację książki
9.10. Jak format wpływa na grubość książki
9.11. Jak format wpływa na cenę druku książki
9.12. Czym różni się format dla miękkiej i twardej oprawy
9.13. Czy można zmienić format już po łamaniu

Druk książki

W tym rozdziale opisujemy rodzaje papieru oraz pomagamy dobrać go w zależności od rodzaju książki, jej charakteru, zastosowania, kosztów druku i oprawy. Pokazujemy, jak wybór papieru wpływa na odbiór książki przez czytelnika. Wyjaśniamy też, jak wydawca wybiera sposób druku i jak realizuje go w praktyce.

10.1. Jakie są najczęściej stosowane rodzaje papieru
10.1.1. Do jakich książek używa się papieru kremowego
10.1.2. Kiedy najlepiej stosować papier kredowany
10.1.3. Jak dbać o ekologię, wydając książkę drukowaną
10.1.4. Co drukować na papierze satynowanym
10.1.5. Kiedy warto zastosować papier biblijny/bibułkowy
10.1.6. Kiedy stosować papiery błyszczące, a kiedy matowe
10.2. Jak rodzaj papieru wpływa na cenę druku książki
10.3. Jak rodzaj papieru wpływa na jakość ilustracji
10.4. Jak wybór papieru wpływa na wagę książki
10.5. Jak wybrać odpowiedni papier
10.6. Czy rodzaj oprawy książki ma wpływ na wybór papieru
10.7. Jakie papiery na okładkę stosuje się do oprawy miękkiej
10.8. Jakie papiery wykorzystuje się przy twardej okładce
10.9. Dlaczego warto poznać terminologię drukarską
10.10. Jakie książki najlepiej drukować offsetowo
10.11. Kiedy wybrać druk cyfrowy
10.12. Jak przygotować pliki do druku
10.13. Co zrobić, kiedy drukarnia źle wydrukuje

Dystrybucja i promocja

W rozdziale wyjaśniamy różnicę między dystrybucją a promocją oraz podpowiadamy, jak zadbać o to, aby twoja książka była szeroko dostępna dla potencjalnych czytelników. Odkryjesz praktyczne działania promocyjne, które mogą mieć wpływ sprzedaż i dowiesz się, jakie kroki mogą zostać podjęte zarówno przez ciebie, jak i przez wydawnictwo w celu osiągnięcia sukcesu.

11.1. Jaką drogę musi przejść książka od autora do czytelnika
11.2. Jak wygląda w Polsce sprzedaż książki przez hurtownie
11.3. Jak promować książkę przed jej wydaniem
11.4. Co można zrobić w zakresie promocji książki po jej wydaniu
11.5. Jak wygląda promocja książki przez wydawnictwo
11.6. Co warto wiedzieć o konkursach literackich
11.7. Co może zrobić autor w zakresie promocji
11.8. Czym się różni promocja za pośrednictwem każdego z mediów
11.9. Jak wykorzystać do promocji książki media społecznościowe
11.10. Czy autor powinien mieć stronę internetową
11.11. Czy warto założyć własny sklep internetowy
11.12. Jak sprzedawać książkę na Allegro
11.13. Dlaczego czasami warto rozdawać książki
11.14. Jak wykorzystać barter do promocji książki
11.15. Gdzie autor może spotykać się z czytelnikami
11.16. Jak żyć ze spotkań autorskich
11.17. Dlaczego zamiast jednej książki lepiej wydać całą serię

Sprawy finansowe i rozliczenia

W tym rozdziale omawiamy aspekty finansowo-prawne związane z rozliczeniami w wydawaniu i sprzedaży książek.

12.1. Z jakich elementów składa się umowa wydawnicza i licencyjna z wydawnictwem
12.2. Czyją własnością są egzemplarze książki
12.3. Czy autor może sprzedawać własną książkę
12.4. Jak rozliczać sprzedaż książki bezpośrednio przez autora
12.5. Kiedy i jaki podatek płaci autor
12.6. Co, jeśli autor prowadzi działalność gospodarczą
12.7. Jakich specjalistów potrzeba do wydania książki
12.8. Jak rozliczać się z różnymi specjalistami
12.9. Kiedy potrzebna jest kasa fiskalna
12.10. Jak rozliczać przedsprzedaż książki
12.11. Jak wygląda rozliczanie podatku VAT na książki
12.12. Na podstawie jakich dokumentów następują rozliczenia magazynowe w dystrybucji książki
12.13. Kiedy spływają płatności za książki od dystrybutorów
12.14. Jak wyglądają rozliczenia i wypłaty honorarium
12.15. W jakich ilościach i jak długo sprzedaje się książka
12.16. Kiedy można uzyskać zwrot z inwestycji we własną książkę

BONUS! Voucher 600 zł na wydanie książki!

Gotowy na wydanie książki? W poradniku znajdziesz voucher, który obniży wartość Twojej usługi wydawniczej! Chcemy ułatwić Ci wydanie książki nie tylko dając wiedzę potrzebną do tego, ale również obniżając cenę naszych usług. Zamów poradnik i skontaktuj się z nami już dziś, aby rozpocząć swoją podróż wydawniczą!

Kup teraz!

369,00  z VAT

Na stanie

Na stanie

Wraz z książką otrzymasz voucher 600 zł na wydanie swojej książki w Wydawnictwie Sorus!

Użyj kuponu WYDANIETERAZ, aby otrzymać 25% rabatu, czyli aż 92,25 zł zniżki!

Kod rabatowy ważny jeszcze przez

Dużo?

Cena, którą widzisz powyżej, to tyle, ile wydałbyś za jednorazową konsultację wydawniczą.
My dajemy Ci ją w postaci doświadczenia zebranego w ciągu 30 lat.
Dożywotnio, na papierze.
W tym voucher 600 zł na wydanie książki!

ZAJRZYJ DO ŚRODKA

Zobacz fragmenty poradnika

Stworzyliśmy ten poradnik, aby miał takie opinie:

„Ta książka to prawdziwa skarbnica wiedzy! Dzięki niej udało mi się wydać własną książkę bez żadnych problemów.”

„Polecam każdemu, kto myśli o wydaniu własnej książki. Poradnik jest niezwykle pomocny i pełen praktycznych wskazówek.”

„Dzięki tej książce zrozumiałam, jak ważny jest wybór odpowiedniego papieru. Wzornik papierów był dla mnie nieocenioną pomocą.”

„Książka jest napisana w przystępny sposób i zawiera mnóstwo cennych informacji. Zdecydowanie polecam!”

„Voucher na wydanie własnej książki to świetny dodatek! Dzięki niemu mogłam zrealizować swoje marzenie.”

„Do zakupu przekonała mnie pełna gwarancja satysfakcji. Okazało się, że książka spełniła wszystkie moje oczekiwania.”

Pełna Gwarancja

Bez ryzyka - Gwarancja Satysfakcji

Oczywiście dajemy pełną gwarancję satysfakcji. Jeśli książka nie będzie komukolwiek odpowiadać, można ją bez problemu zwrócić w ciągu 14 dni od jej otrzymania i dostać pełny zwrot poniesionych kosztów. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

Dlaczego napisaliśmy podręcznik dla autorów?

Wydawnictwo Sorus wydaje własne książki oraz świadczy usługi wydawnicze. Na początku główną kategorią były książki naukowe. Dzięki nim Sorus wypracował wysoki poziom profesjonalizmu, który jest wykorzystywany w każdej publikacji. Aktualnie wydajemy zarówno wszelkiego rodzaju beletrystykę, jak i literaturę faktu.

Od ponad 30 lat wspieramy autorów w realizacji ich marzeń o wydaniu książki. Nasze bogate doświadczenie w branży wydawniczej pozwala nam na profesjonalne podejście do każdego projektu, co przekłada się na wysoką jakość wydawanych tytułów.

Współpracujemy z wieloma partnerami dystrybucyjnymi, co umożliwia nam skuteczne docieranie do czytelników na całym świecie. Dzięki temu, nasze publikacje są dostępne zarówno w tradycyjnych księgarniach, jak i na popularnych platformach e-booków i audiobooków.

Wydanie książki nie jest tanie. Dlatego ważne jest, aby autor inwestujący w wydanie książki dobrze się do tego przygotował, aby efekt końcowy był jak najlepszy. Ten podręcznik to ułatwi.

Gotowy do opublikowania swojej książki?

Nie czekaj dłużej i spełnij swoje wydawnicze marzenia. Kliknij poniższy przycisk, aby zdobyć poradnik i zrobić pierwszy krok w kierunku zostania autorem książki!

Nie przegap tej okazji! Zamawiając nasz poradnik teraz otrzymasz voucher o wartości 600 zł na wydanie własnej książki w Wydawnictwie Sorus.