Strona główna 9 Chcesz wydać książkę? 9 Poradniki 9 „Up Marketing” – Marta Gierlińska

„Up Marketing” – Marta Gierlińska

  • Wybierz

    Wybierz rodzaj książki, jaką chcesz wydać
     

Wydanie poradnika

Jeśli jesteś specjalistą w jakiejś dziedzinie, podziel się tą wiedzą z innymi! Dla wielu osób Twoje wskazówki mogą okazać się kluczowe do dalszego rozwoju. Marta Gierlińska napisała swoją książkę, by pokazać innym, jak budować skuteczną strategię marketingową.

Przykładowy poradnik

w formacie B5 238×168 mm i objętości 176 stron

Up marketing. Zbuduj strategię i wprowadź firmę na wyższy poziom. Gierlińska Marta

Up Marketing, Marta Gierlińska

Jest to książka, która została napisana na podstawie bogatego doświadczenia autorki. Marta Gierlińska szkoliła się w dziedzinie NLP w Instytucie Neurolingwistyki u Andrzeja Batko, w coachingu NLP u Johna Grindera oraz Carmen Bostic St Clair. Ukończyła Akademię Trenerów. Wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania czasem czerpie od Ebena Pagana. Jej mistrzem w dziedzinie zarządzania energią jest Brendon Burchard. Aktualnie prowadzi coachingi i szkolenia dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój potencjał.

Autorskie ćwiczenia

Marta Gierlińska przygotowała do tej książki autorskie ćwiczenia, które pomogą czytelnikom w tworzeniu skutecznej strategii marketingowej. Dzięki nim zrozumiesz motywacje Twoich klientów i stworzysz unikalną markę.

Rodzaj książki

„UP MARKETING. Zbuduj strategię i wprowadź firmę na wyższy poziom” to poradnik, który wprowadza czytelnika w świat marketingu. Za pomocą interesujących przykładów i niebanalnych ćwiczeń przedstawia tajniki budowania strategii marketingowej.

Przeznaczenie książki

Jest to poradnik dla osób, które posiadają już własną firmę lub zastanawiają się nad jej założeniem. Dzięki ciekawym ćwiczeniom będą oni w stanie zastosować przedstawione strategie marketingowe i zwiększyć sukces swojej firmy.

Gotowa książka:

Informacje techniczne o książce

  • Objętość: 176 stron.
  • Format: B5 238×168 mm.
  • Rodzaj oprawy: miękka, klejona.
  • Wnętrze: druk czarno-biały, offset 80g.

Zajrzyj do książki:

Rodzaj dostarczonego materiału

Książka została przygotowana z dostarczonych przez autorkę plików z tekstem książki (Word).

Wykonane czynności redakcyjne:

  • adiustacja językowa,
  • redakcja,
  • korekta,
  • skład komputerowy,
  • projekt okładki.

Sposób druku

Książka została wydrukowana w technice druku offsetowego (wnętrze + okładka). Zapewnia on bardzo wysoką jakość druku przy zachowaniu stosunkowo niskiego kosztu jednego egzemplarza książki.

Dystrybucja

Książka jest dystrybuowana jest przez:

Sugerowana cena detaliczna do sprzedaży: 57,00 zł

Rok wydania: 2014

Jeśli też chcesz wydać poradnik, skontaktuj się z nami!

Wykonamy dla Ciebie nie tylko redakcję, skład komputerowy, opracowanie graficzne, druk i oprawę, ale także zajmiemy się marketingiem i dystrybucją książki. Zapewniamy pełną obsługę kontaktów z siecią księgarską w Polsce. Twoja książka będzie dostępna księgarniach stacjonarnych oraz internetowych.

Poznaj cenę wydania podobnej książki!

Jeśli szukasz usługi wydania książki, chcesz poznać jej wycenę oraz czas realizacji usługi – wypełnij poniższy formularz.


Zapisz się do naszego newslettera

Nowości

Przykładowe e-booki

Pobierz poradnik

10 błędów popełnianych przez autorów zgłaszających książkę do wydawnictwa