Wydanie poradnika
Jeśli jesteś specjalistą w jakiejś dziedzinie, podziel się tą wiedzą z innymi! Dla wielu osób Twoje wskazówki mogą okazać się kluczowe do dalszego rozwoju. Marta Gierlińska napisała swoją książkę, by pokazać innym, jak budować skuteczną strategię marketingową.
Przykładowy poradnik
w formacie B5 238×168 mm i objętości 176 stron
Up Marketing, Marta Gierlińska
Jest to książka, która została napisana na podstawie bogatego doświadczenia autorki. Marta Gierlińska szkoliła się w dziedzinie NLP w Instytucie Neurolingwistyki u Andrzeja Batko, w coachingu NLP u Johna Grindera oraz Carmen Bostic St Clair. Ukończyła Akademię Trenerów. Wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania czasem czerpie od Ebena Pagana. Jej mistrzem w dziedzinie zarządzania energią jest Brendon Burchard. Aktualnie prowadzi coachingi i szkolenia dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój potencjał.
Autorskie ćwiczenia
Marta Gierlińska przygotowała do tej książki autorskie ćwiczenia, które pomogą czytelnikom w tworzeniu skutecznej strategii marketingowej. Dzięki nim zrozumiesz motywacje Twoich klientów i stworzysz unikalną markę.
Rodzaj książki
„UP MARKETING. Zbuduj strategię i wprowadź firmę na wyższy poziom” to poradnik, który wprowadza czytelnika w świat marketingu. Za pomocą interesujących przykładów i niebanalnych ćwiczeń przedstawia tajniki budowania strategii marketingowej.
Przeznaczenie książki
Jest to poradnik dla osób, które posiadają już własną firmę lub zastanawiają się nad jej założeniem. Dzięki ciekawym ćwiczeniom będą oni w stanie zastosować przedstawione strategie marketingowe i zwiększyć sukces swojej firmy.
Gotowa książka:
Informacje techniczne o książce
- Objętość: 176 stron.
- Format: B5 238×168 mm.
- Rodzaj oprawy: miękka, klejona.
- Wnętrze: druk czarno-biały, offset 80g.
Zajrzyj do książki:
Rodzaj dostarczonego materiału
Książka została przygotowana z dostarczonych przez autorkę plików z tekstem książki (Word).
Wykonane czynności redakcyjne:
- adiustacja językowa,
- redakcja,
- korekta,
- skład komputerowy,
- projekt okładki.
Sposób druku
Książka została wydrukowana w technice druku offsetowego (wnętrze + okładka). Zapewnia on bardzo wysoką jakość druku przy zachowaniu stosunkowo niskiego kosztu jednego egzemplarza książki.
Dystrybucja
Książka jest dystrybuowana jest przez:
- księgarnię internetową sorus.pl (dystrybucja podstawowa),
- autorkę i strony: www.martagierlinska.pl, www.strategiarozwojufirmy.pl.
Sugerowana cena detaliczna do sprzedaży: 57,00 zł
Rok wydania: 2014
Jeśli też chcesz wydać poradnik, skontaktuj się z nami!
Wykonamy dla Ciebie nie tylko redakcję, skład komputerowy, opracowanie graficzne, druk i oprawę, ale także zajmiemy się marketingiem i dystrybucją książki. Zapewniamy pełną obsługę kontaktów z siecią księgarską w Polsce. Twoja książka będzie dostępna księgarniach stacjonarnych oraz internetowych.
Poznaj cenę wydania podobnej książki!
Jeśli szukasz usługi wydania książki, chcesz poznać jej wycenę oraz czas realizacji usługi – wypełnij poniższy formularz.